-"PUT SOMETHING FUN BETWEEN YOUR LEGS"-
"ANYBODY WHO RIDES A BIKE,IS A FRIEND OF MINE"-GARY FISHER (friend of mine too...: )

Monday, April 12, 2010

kayuhan bendang

kayuhan bendang aku tk daftar pun cuma ghostrider...menurut tok megat target cuma 350 rider aje,tapi sambutan amat baik maka jumlahnya double...aku kayuh dok belakang sekali sambil bersembang dgn tok megat...tok megat ada sikit heran mana p rider TSS ni?sampai bumbong lima aku patah balik ke kiosk sekali dgn shukri kbcc.Aku balik awai pasai nk p pc fair,on the way balik ada jumpa geng majlis belia dok tggu kt simpang blkg hospital,depa ni tggu salah tempat ke?pasai aku tgk ramai rider guna jalan besaq ke kiosk...yg kemalangan tu member kt spital kata bwk p sbrg jaya,pasai ada sikit serius belah rusuk kanan kalau tk silap

ada jgk rider dari betong mai,tapi bila tgk muka masing2 memang nk macam siam pun,mcm yg kt atas ni beranak kt johor...kalid namanya,kalid kata ada lagi kawan dia kt depan nu...nama dia munir....aiikkk...mcm pernah dgr
yg depan tu tok megat...
org pertama sampai,dari bagan...0920am
group pertama yg sampai awai....

No comments:

Post a Comment